Dag 6: Puerte Madryn

21 januari 2018 - Puerto Madryn, Argentinië

Tegen 11.30u kwamen we vanochtend aan in Puerto Madryn, een stad van ongeveer 50.000 inwoners in het noordoosten van Patagonië. Puerto Madryn is gesticht door Welshmen en heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke stad, omdat het een natuurlijke haven heeft aan de Atlantische kust. Na aankomst in het hotel heeft onze reisleider Laurens eerst het een en ander verteld over het programma van de komende drie dagen. Daarna hebben we met Nico en Ria gelucht in het strandpaviljoen aan de overkant van ons hotel. Vervolgens konden we de sleutel van onze kamer ophalen en de grote bagage naar boven brengen. Na het uitpakken en opfrissen hebben we een wandeling gemaakt langs het strand. Het was best wel warm (30 gr) maar de zeewind zorgde voor voldoende afkoeling. Na nog een heerlijk ijsje onderweg zijn we uiteindelijk geëindigd in een strandpaviljoen waar we lekker hebben uitgerust onder het genot van een paar biertjes. Om 7 uur zijn we terug naar het hotel gelopen. Even op bed gelegen en met dit reisverhaal begonnen. Na half 8 zijn we weer naar een strandpaviljoen gegaan om te eten. Al met al was er niet veel te melden over deze dag. Hopelijk hebben we meer te vertellen over de dag van morgen als we naar het schiereiland Valdés gaan.

1. Susanne den Boer:
    21 januari 2018
    Hoi pap en mam, zo te lezen stellen jullie het weer prima daar. Prima eerste week gehad, nu lekker op pad met de reisgenoten de komende tijd. Hopelijk een leuke groep. Veel plezier nog en doe voorzichtig. Groetjes van ons 4