Dag 28: Weer thuis

11 februari 2018 - Raamsdonksveer, Nederland

Vanmorgen vroeg landden we om 10 voor half 7 op luchthaven Fiumicino bij Rome. Voor de transfer van onze vlucht naar Amsterdam moesten we eerst een stukje met een luchthaventrein en daarna nog een gruwelijk eind lopen, waarbij we minstens 100 winkels gepasseerd zijn. Maar na een goed half uur waren we bij gate B11 voor onze thuisvlucht. Gelukkig was er nog wel tijd voor een bakske koffie en een croissantje. Om 8 uur zaten we al in het vliegtuig, maar 20 minuten later kregen we van de captain te horen dat we 55 minuten later zouden vertrekken vanwege slecht weer in Amsterdam (regen en harde wind). Gelukkig viel het mee en werd het vertrek met slechts een goed half uur uitgesteld. Om 10 voor half 12 stonden we in Amsterdam aan de grond. Daar hebben we eerst afscheid genomen van onze reisgenoten en reisleider Laurens. Daarna reden we met de trein naar Breda en daar stond Lieke ons al op te wachten. Zo waren we iets na half 2 al thuis en konden we later in de middag met Susanne, Floor en Tiebe nog van de mooie carnavalsoptocht genieten. Een mooi sluitstuk van een geweldig mooie reis. Gelukkig hebben we vele mooie foto's om er nog van te kunnen nagenieten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hella Kimmel:
    11 februari 2018
    WELKOM THUIS!!!!!! zie jullie morgen xxxx
  2. Tom & Hannie:
    11 februari 2018
    Welkom thuis We hebben genoten van de prachtige verhalen!!