Dong Hoi

18 februari 2019 - Đồng Hới, Vietnam

Deze dag mochten we zelf invullen en iedereen in de groep gebruikte de dag om heerlijk te relaxen in het mooie Sun Spa Resort waar we verblijven. Omdat het heerlijk weer was, verbleven de meesten zowat de hele dag in en naast het mooie zwembad.

Wij begonnen de dag met lekker uitslapen. Daarna zijn we gaan ontbijten en hebben nog lekker na zitten kletsen met Martin en Rian, twee echte Tukkers. Daarna hebben we ook twee banken naast het zwembad uitgezocht. Els heeft wat gezwommen, gelezen en gepuzzeld en ik heb op mijn tablet de krant zitten lezen. Voor we het wisten, was het al bijna half 1. We hebben toen samen met Martin en Rian gelucht bij de buitenbar.

Na de lunch hebben een wandeling gemaakt over en langs het hele complex. Dat is erg uitgebreid, maar het was ook heel leeg. Het leek wel of wij de enige bezoekers waren. Dat gaf ons mooi de gelegenheid om overal goed rond te kijken.  Omdat de zon behoorlijk brandde, zijn we aansluitend weer wat gaan zwemmen. Rond 4 uur ben ik nog even naar de golfbaan gelopen en heb op de drivig range wat ballen geslagen.

Terug in onze kamer hebben we gedoucht, nog wat gelezen en daarna zijn we naar de bar gegaan om een aperitiefje te drinken. Tijdens het aansluitende diner zaten we weer bij Martin en Rian aan tafel. Grappig was dat tijdens een van de gesprekken bleek, dat we allebei Sjaak Kerst uit Raamsdonksveer kenden. Aansluitend hebben we met een deel van de groep nog wat gedronken op het terras van de buitenbar.

1. Susanne den Boer:
    18 februari 2019
    Ziet er heerlijk relaxt uit 😊