Mui Ne

27 februari 2019 - Mui Ne, Vietnam

We konden vanmorgen lekker uitslapen en dat hebben we dan ook gedaan. Tegen half 10 hebben we een lekker ontbijtje op en daarna hebben we polo's, sokken en korte broeken gewassen en de koffer opnieuw ingeruimd. Toen dat gebeurd was, hebben we de krant gelezen en vervolgens zijn we wat gaan shoppen in de winkels tegenover en naast ons resort. Toen we daarvan terug waren, zijn we naar het strand gegaan. Het waaide erg hard en daarom waren er veel kitesurfers, die voor het nodige spektakel op het water zorgden. Na anderhalf uur zijn we aan het zwembad gaan zitten en hebben daarin wat verkoeling gezocht.

Tegen 5 uur vonden we het wel tijd voor een biertje en zijn we naar de strandbar gegaan. Om de tijd te doden hebben we bij onze kamer nog geprobeerd om een paar afleveringen van 'Wie is de mol' terug te kijken, maar dat wilde helaas niet lukken.

Voor de afwisseling zijn we tegen zevenen weer een keer met zijn tweetjes gaan eten en dat smaakte weer prima. Morgen wacht ons nog een dag lekker relaxen.

1. Tom & Hannie:
    27 februari 2019