Trinidad & Playa Ancón

15 januari 2020 - Trinidad, Cuba

Deze dag was een dag om eens lekker te chillen. Dat kwam goed uit, want de enkel van Els kon wel wat rust gebruiken na de inspanning van gisteren. We konden lekker uitslapen en vertrokken om half 10 naar het mooiste strand aan de zuidkust van Cuba: Playa Ancón. Daar hebben we tot half 4 op een strandstoel liggen lezen, puzzelen en slapen. Tussendoor heb ik enkele foto's gemaakt en hebben we geluncht bij de strandkiosk.

Toen we terug in Trinidad waren, zijn we zo snel mogelijk naar het centrum gewandeld om ons op een terras te nestelen en te genieten an de Cubaanse cocktails. Na een lekker etentje in het nabij gelegen restaurant hebben we nog genoten van de Cubaanse cha-cha-cha, rumba en salsa muziek

1. Lieke:
    16 januari 2020
    Leuk dat je zo geniet van de muziek! Ik kan me nog herinneren dat ik dat thuis n keer had opstaan met n verjaardag en jij vroeg of er aub andere muziek op mocht😝 Je zult nog wel zien dat de stranden van Guardalavaca waar jullie reis eindigt véél mooier zijn dan playa Ancon. Veel plezier nog en tot zondag
  2. Lieke:
    16 januari 2020