Diamond Bar, LA

2 juni 2018 - Diamond Bar, Verenigde Staten

Zaterdag 2 juni
Deze dag stond in het teken van lekker uitrusten van de lange reis en heerlijk relaxen. Dat begon uiteraard met lekker uitslapen. Na de douche hebben we even met Gerard zitten kletsen onder het genot van een bakje koffie. Toen Cyndee er ook was, hebben we ontbeten en daarna zijn we met Gerard een stukje door het omliggende deel van Los Angeles gaan rijden. We reden o.a. over een hooggelegen weg met prachtig uitzicht op een vallei en de daarachter liggende bergrug. Aan die weg stonden schitterende landhuizen. Door de warmte en droogte (tussen mei en oktober regent het bijna nooit) ziet het landschap er erg dor uit, maar de tuinen rondom die landhuizen waren prachtig groen en stonden vol.met bloeiende bloemen en struiken. Aan het einde van de rondrit zijn we nog naar enkele grote tot supergrote winkels geweest om inkopen te doen voor de barbecue. Rond half 2 waren we terug. Cyndee verwende ons met een heerlijke salade en daarna hebben we aan het zwembad en onder de luifel onder het genot van een biertje, bacootje en wijntje lekker over van alles en nog wat zitten ouwehoeren. Rond een uur of 4 kwam hun oudste zoon Jerry met echtgenote Christine en dochtertje Eva op bezoek. Zij hebben een succesvol bedrijf dat ontwerpen maakt voor de (her)inrichting van hotels en andere gebouwen in de USA en Canada. Met z'n allen hebben we gebarbecued en nadat de kinderen waren vertrokken, hebben we met Gerard nog wat kaarten zitten uitzoeken die we later tijdens de reis kunnen gebruiken. Daarna was het al weer 10 uur en waren we toe aan een goede nachtrust.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl