Seattle - Amsterdam

12 juli 2018 - Schiphol, Nederland

woensdag 11 juli
Aan alles komt een eind, dus ook aan deze mooie rondreis door het westen van de Amerika. Vanmorgen stonden we om 7 uur op voor waarschijnlijk onze kortste dag van dit jaar, omdat we negen uur tijdsverschil gaan overbruggen. Om kwart voor 8 waren we op weg naar Avis om onze Nissan Rogue na drie weken weer in te leveren. De internationale luchthaven was ongeveer 20 km ten zuiden van Seattle. Ondanks de ochtendspits waren we toch redelijk snel Seattle uit. Het vinden van Avis autoverhuur bleek zelfs met de navigatie app nog lastig, maar om kwart voor 9 was alles geregeld en zaten we in de shuttle bus naar de luchthaven. Het inchecken van onze bagage en de douanecontroles verliepen lekker vlot, zodat we tijd genoeg hadden voor een ontbijtje. Ons toestel van Canada Air kwam laat aan en dus vertrokken we met 50 minuten vertraging naar Toronto. De vlucht duurde vier uur, zodat we tegen kwart over 7 plaatselijke tijd landden. Hier hadden we de eerste drie uur al ingeleverd. De piloot gaf ons nog wel een mooie rondvlucht over de hele stad. In Toronto hebben we even een kopje soep gegeten en zijn nog door wat winkeltjes naar de gate gelopen. Ook deze vlucht vertrok te laat, deze keer ruim een half uur. Het vliegtuig zat niet helemaal vol en dat was wel lekker, want nu hadden we een stoel vrij tussen ons in voor de dekentjes, kussentjes e.d..

donderdag 12 juli
Na een vlucht van 6 uur en 40 minuten landden we op de geplande tijd (10.15u) in Amsterdam, Het duurde heel lang voordat we onze koffers eindelijk hadden, maar na een uur konden we toch de aankomsthal in waar Susanne, Tiebe en Floor al een hele tijd op ons stonden te wachten. Het was heel leuk om elkaar na zes weken weer te zien. Tegen 1 uur waren we weer thuis in ut Veer.

1. Hella Kimmel:
    12 juli 2018
    Welkom thuis lieve Els en Sander...bedankt voor jullie mooie verslagen! Wij zien jullie maandag....tot dan! 😘😘
  2. Tom & Hannie:
    13 juli 2018
    Welkom Thuis!!We hebben genoten van jullie verhalen.
  3. Tom & Hannie:
    13 juli 2018
    Welkom Thuis!!!!!!!Genoten van jullie mooie verhalen
  4. Jan Akkermans:
    27 augustus 2018
    Beste Sander, heet jouw moeder toevallig Anna Boons? Zo ja, dan ben jij mijn neef.

Jan Akkermans, Dongen.
  5. Sander:
    27 augustus 2018
    Ja, dat klopt, wij zijn idd neven. Hoe kom jij aan mijn reisverhaal?