Van Estes Park naar huis (2)

26 juni 2022 - Raamsdonksveer, Nederland

zondag 26 juni

Na de overnachting in het Renaissance Hotel zijn we vanmorgen vroeg naar Heathrow gegaan om drukte te vermijden. We waren daar al om kwart over 9 en een kwartier later waren we door alle security checks. Dat ging dus lekker vlot. Daarna moesten we nog wel ruim twee wachten op ons vertrek.

Tot onze grote schrik en frustratie werd de vlucht 45 minuten voor vertrek zonder opgave van reden geannuleerd. Bij de gate kregen we weer een voucher voor het hotel. Toch maar weer in de rij bij "Custer service" in de stille hoop op beter nieuws. Daar hebben zo'n vier uur in de rij gestaan voor nieuwe tickets. Alle andere vluchten naar Amsterdam waren weer volgeboekt, kregen we steeds te horen. Tot onze grote verrassing, blijdschap en opluchting bleken er uiteindelijk toch nog twee plaatsen voor ons op de vlucht van 19 uur.

Om 21.30u waren op Schiphol en na een tijdje wachten bleek al onze bagage ook  meegereisd te zijn. Rob was zo vriendelijk om ons op te halen en zo waren we om 23.30u eindelijk thuis. Meteen slapen en dromen over de vele leuke momenten van onze reis.

1. Laurie:
    27 juni 2022
    Glad to hear you finally made it home safe!!
  2. Hella Kimmel:
    Gelukkig...welkom thuis!
  3. Tom & Hannie:
    27 juni 2022
    We zullen moeten wennen aan het "nieuwe" reizen, lange dag voor jullie, maar welkom thuis na een geweldige reis !