Estes Park

23 juni 2022 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

donderdag 23 juni

Deze dag hebben we het rustig aan gedaan, zodat we goed uitgerust zouden zijn voor de lange terugreis van morgen.

Dus eerst lekker uiteslapen, toen een lekker ontbijt en daarna naar Estes Park om nog 'even' te shoppen. Volgens mij hebben we wel 60 - 70 winkels gehad. Bij een aantal was één blik binnen wel genoeg om te zien dat ze daar niks van onze gading te koop hadden. Na ruim 2 uur hadden we gelukkig wel alles gevonden wat we wilden hebben.

We hebben daarna geluncht in ons huisje en zijn vervolgens teruggereden naar het dorp om inpakfolie en stevig plakband te kopen om de doos met de golfdriver goed te kunnen inpakken. We hadden zo'n winkel snel gevonden buiten het centrum. Daarom zijn we naar Estes Lake gereden en hebben daar nog anderhalf uur gewandeld. Onderweg kwamen we o.a. langs een golfbaan en daar lag een flinke groep wapiti's in het hoge gras vlak naast de fairway. Het was een leuke wandeling en goed voor de eetlust. We zijn aansluitend dan ook maar meteen naar een restaurant gereden. Daar werden we weer eens geconfronteerd met het feit dat ze ook in de USA  in diverse sectoren kampen met personeelstekort. We moesten ruim een half uur wachten, omdat de keuken de drukte niet aan kon a.g.v personeelsgebrek. Ook op luchthavens, in winkels, in de zorg en andere sectoren is dat het geval.

Na de maaltijd hebben we onze koffers gepakt en zijn op tijd gaan slapen.

1. JIL:
    24 juni 2022
    Jullie reis zit er weer op,welkom in t Veer.
    Mooi op tijd voor de kermis.
  2. Karel:
    24 juni 2022
    Mooie reisverhalen voorzien van prachtige foto's. Volgens mij hebben jullie genoten van deze mooie intensieve reis met de vele kilometers wandelen en in de auto.
    Een veilige terugreis en tot snel !
  3. Angelique van buurvrouw Toos:
    25 juni 2022