Billings (2)

14 juni 2022 - Billings, Montana, Verenigde Staten

dinsdag 14 juni

Weer een lekker relaxed dagje. Na een lekker ontbijtje bij Sassy's staken we over naar de grote golfwinkel aan de overkant. Daar heb ik een nieuwe driver gekocht. Een koopje, want hij was hier 45% goedkoper dan in Nederland. Om hem te verzenden zijn we naar een vestiging van Fedex gelopen, maar voor hun prijs kon ik nog een driver kopen. Dus gaat hij mee in het vliegtuig of misschien versturen we hem nog via US Postal.

Daarna hebben we het Western Heritage Centre bezocht. Dat was gevestigd in een mooi gebouw. De tentoonstelling ging vooral over kleding die hier vroeger werd gedragen en over besmettelijke ziektes die hier in het verleden veel slachtoffers hebben gemaakt.

Terug in het hotel hebben we stukje van Nederland - Wales gekeken maar na de 2 - 0 vertrokken naar Scheels, een ontzettend grote winkel voor outdoor-, sport- en vrije tijdskleding. In de winkel stond een  groot reuzenrad en ook president Abraham Lincoln was als sprekend wassen beeld aanwezig. We zijn daar uiteraard niet met lege handen vertrokken.

Als afsluiting van de middag wilden we een mooie wandeling maken langs de Yellowstone River in het Riverfront Park. Dat werd echter een korte wandeling want door de hevige regenval in Yellowstone NP  was een groot deel van het park overstroomd. Volgens enkele mensen uit de buurt stond het water zo'n 14,5 feet (ong. 4,5 meter) hoger dan normaal en was het 25 jaar geleden dat de waterstand zo hoog geweest was. We hebben er foto's gemaakt en zijn daarna teruggereden naar ons hotel. Na een uurtje chillen zijn we weer Thais gaan eten.

1. Susanne den Boer:
    15 juni 2022
    Jullie worden nog shopaholics zo met als die relaxdagjes ;)
  2. Lieke:
    15 juni 2022
    Ik moet ook n driver hebben kan ik m'n bestelling doorgeven?🤣
  3. Karel:
    15 juni 2022
    Heel leuk om jullie middels de verhalen en foto’s te kunnen volgen. Wensen jullie nog veel reisgenot toe voor de resterende dagen..groetjes vanuit een warm en droog 😄 Nederland. Karin & Karel