Van West Yellowstone naar Bilings

12 juni 2022 - Billings, Montana, Verenigde Staten

zondag 12 juni

We hadden vandaag een reisdag en dat kwam goed uit want het weer leende zich er niet voor om buitenactiviteiten te ondernemen. Het was behoorlijk fris en vooral in het begin van de ochtend regende het hard. We hielden er de moed maar in door mee te zingen met André Hazes en te luisteren naar Johnny Cash en Dolly Parton.

We hadden ons voorgenomen om een tussenstop te maken in Bozeman en in Livingston. Toen we in Bozeman aankwamen, regende het echter nog steeds en daarom hebben we daar alleen koffie gedronken. In Livingston was het droog en daar hebben we een paar uur doorgebracht met een wandeling door het centrum, wat winkelen en een heerlijke lunch bij het Murray Hotel. Dit schijnt een beroemd hotel te zijn, omdat er in het verleden bekende filmregisseurs en acteurs / actrices hebben gelogeerd. Ook heeft hier de langste man ooit gelogeerd. Robert Pershing Waldow was 2.89 m lang (8 feet 11 inches). Er moest een speciaal bed voor hem gemaakt worden waarin drie aan elkaar gemaakte matrassen pasten. (Zie foto).

Na het bezoek aan Livingston zijn we  in één keer naar Billings gereden. Dat ging lekker vlot want op de I 90 E mocht je 80 mile (ong 130 km) rijden.

In het hotel hebben we daarna eerst een paar uurtjes zitten chillen. Ons hotel ligt heel gunstig, want binnen een paar minuten lopen hadden we de restaurants voor het uitzoeken. We kozen voor The Montana Brewery en dat bleek een goede keuze. Het eten was heerlijk en we hebben ons extra verwend met een lekker toetje.

1. Lieke:
    13 juni 2022
    Vandaag maar flink wandelen dan na zo'n calorieënbom!!🤣